30 Ocak 2017 Pazartesi

Yetenek Yönetimi Adayı Ayşe'nin İstifa Mektubu


Yetenek yönetimi programları çok yaygın. Çok emek verilerek hayata geçirilen programlar, çok umutlu gelen adaylar. Ama bazen işler istediğimiz gibi gitmiyor.

Aşağıda gerçek bir ayrılışı paylaşıyorum.

---

Sevgili İnsan Kaynakları Müdürüm

Bugün çok sevdiğim şirketimden ayrılıyorum.
Hem de ağlayarak.
Bunun nedeni sizsiniz.
Yani hem şirketi çok sevmemin, hem de ayrılmamın sebebi.
Şirketi çok iyi pazarladınız.
Bana heyecan verici bir gelecek çizdiniz.
Beni ikna ettiniz. Sizi seçtim.

Şirket gerçekten isim olarak gurur duyulacak bir şirket.
İş güzel, yapacak çok şey var.
Arkadaş ortamım da oluştu.
Kısa sürede güzel şeyler yaptım.
Bir yetenek adayı olarak potansiyelimi hissettirdiniz.

Ama yöneticim'den mutlu değilim.
Belki sen de çok şey istiyorsun diyeceksiniz.
Yöneticim bir yönetici değil, lider hiç değil.
Bir deli, bir korkak,bir psikopat.
Bir kıyma makinesi.

Ben ilk değilim biliyorsunuz.
Gitme kal, önemlisin dediniz.
Ama İnsan Kaynakları olarak bir şey yapmıyorsunuz.
Belki de gücünüz yetmiyor yapamıyorsunuz.
Ben artık dayanamıyorum.
Yeteneğimi kıskanan ve hatta körelten bir yönetici ile çalışmayacağım,
Bir arada olmayacağım.

İstifa ediyorum.
Aslında şirketimden değil,
Yöneticim'den istifa ediyorum.

Sizleri ve arkadaşlarımı özleyeceğim.


Ayşe
Yönetici Adayınız 
---

Ayşe'ye teşekkür.